WILDCHEER OY AB:N TOIMITUSEHDOT

OSTOTAPAHTUMA

Ostaminen
Voit tehdä ostokset joko rekisteröitymällä tai rekisteröitymättä. Rekisteröitymällä asiakas- ja tilaustietosi säilyvät rekisterissämme, jolloin tilausten teko on helpompaa ja nopeampaa jatkossa. Tilaamalla tuotteita verkkokaupasta vakuutat tutustuneesi toimitusehtoihin, hyväksyneesi ne ja sitouduttuasi noudattamaan niitä. Wildcheer pidättää itsellänsä oikeuden olla hyväksymättä tilausta.

Maksutavat
Ostokset maksetaan ostoshetkellä Checkout-maksupalvelun kautta. Palvelu sisältää Nordean, Sampopankin, Osuuspankin, Paikallisosuuspankkien, Säästöpankkien, Ålandsbankenin, Tapiolan, S-Pankin ja Handelsbankenin maksuvaihtoehdot. Luottokorttimaksun voi suorittaa Visa-, Visa Electron-, Business Eurocard- ja Mastercard-korteilla. Palvelu sisältää lisäksi Collectorin, Everydayn, Joustorahan ja mobiilimaksamisen vaihtoehdot.

Vaihto- ja palautusoikeus
Tilaamallasi tuotteella on kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Tuotteen tulee olla käyttämätön, pesemätön, alkuperäisessä pakkauksessaan ja myyntikuntoinen.  Vaihto- ja palautusoikeus ei koske personoituja tilausmyyntituotteita. Vaihto- ja palautusoikeus koskee kyseisiä tuotteita ainoastaan, jos tuote on viallinen.

Tuotteet voi palauttaa maksutta postin asiakaspalautuksena. Seuraa tilauksen mukana tulleita asiakaspalautusohjeita. Tuotteet voi vaihtaa tai palauttaa yhden kerran ilmaiseksi. Tämän jälkeen asiakas vastaa lisäpalautusten ja/tai -vaihtojen pakkaus- ja lähetyskuluista.

Mikäli lähetys on vahingoittunut kuljetuksen aikana, tee viipymättä vahinkoilmoitus postiin. Ota myös yhteyttä Wildcheeriin, jotta voimme sopia uuden tuotteen toimittamisesta.


TOIMITUS

Toimituskulut
Toimituskulut määräytyvät toimitustavan mukaan. Valittavanasi on seuraavat toimitusvaihtoehdot:

– Nouto Wildshopista: vastaanottaja voi noutaa tuotteensa maksutta osoitteesta Jäähallinraitti 3, 33540 Tampere. Wildshop on avoinna ti 15-18, ke 15-18.30 ja to 15-18.

– SmartPost-paketti: vastaanottaja noutaa paketin pakettiautomaatista. Sähköinen saapumisilmoitus toimitetaan vastaanottajalle tekstiviestinä. Pakkaus- ja lähetyskulut 8 €/paketti.

– Economy-paketti: vastaanottaja noutaa paketin postista. Sähköinen saapumisilmoitus toimitetaan vastaanottajalle tekstiviestinä. Pakkaus- ja lähetyskulut 10 €/paketti.

Toimituskulut koskevat kotimaan toimituksia. Wildshopista noudettaviin tilauksiin ei lisätä toimituskuluja.

Toimitusaika
Wildcheerin tuotteet postitetaan kerran viikossa (maanantaisin) Postin välityksellä. Pakettien toimitusaika on 2-3 arkipäivää postituksesta. Tilaukset, joiden toimitustavaksi on valittu nouto, voi noutaa Wildshopista (Jäähallinraitti 3, 33540 Tampere).


MUUTA

Tuotteet sisältävät arvonlisäveron (24 %). Wildcheer pidättää oikeuden muutoksiin eikä vastaa materiaali- tai tuotetietojen virheistä. Wildcheer ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästyksistä tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista haitoista.


TIETOSUOJASELOSTE

Henkilötietolain (523/1999) 10§:n mukainen rekisteriseloste.

Rekisterin pitäjä: Wildcheer Oy Ab Jäähallinraitti 3, 33540 TAMPERE Y-tunnus 2564778-3
Yhteyshenkilö: Josefina Palvalin puh. 050 348 0676 info @ wildcheer.fi
Rekisterin nimi: Wildcheer Oy Ab:n asiakasrekisteri
Rekisterin sisältö: – Nimi (etu- ja sukunimi) – Sähköpostiosoite – Postiosoite – Puhelinnumero – Tilaustiedot
Rekisterin käyttötarkoitus: Rekisteri toimii Wildcheer Oy Ab:n asiakasrekisterinä, jossa ylläpidetään tietoja asiakkaan tilauksista. Wildcheer pidättää oikeuden käyttää tietoja toimintansa kehittämiseen. Rekisteristä ei luovuteta tietoja kolmansille osapuolille, eikä tietoja käytetä markkinointiin ilman asiakkaan hyväksyntää.
Rekisterin suojaus: Rekisteritiedot on suojattu, ja tietoihin pääsevät ainoastaan asiakasrekisteriä hoitavat henkilöt. Rekisterinhoitajia sitoo vaitiolovelvollisuus.